7 oktober: Inspiratie avond Wildplukken

Vanavond geeft Elsje Bruijnesteijn een 'spoedcursus' eetbare natuur.
Zij heeft meer dan 20 jaar culinaire ervaring met lokale producten uit de 4 seizoenen en koken zonder pakjes & potjes.
Ze laat alle maanden van het jaar zien.
Kijk voor meer informatie op haar website: www.elsjebruijnesteijn.com

De locatie van deze avond is de Ontmoetingskerk aan de Kanaalstraat 21 in Heerde. Rond de kerk is ruim voldoende parkeergelegenheid.

De avond begint om 20.00 uur. De zaal is open vanaf 19.30 uur.

Voor deze avond is het i.v.m. de geldende Coronamaatregelen noodzakelijk dat bezoekers zich van tevoren aanmelden. Zodoende kunnen wij zorgen dat er voldoende plaatsen zijn.
Dat kan via onderstaand inschrijfformulier of telefonisch bij Christine Steneker 06-29130061.

Onze Coronamaatregelen kunt u nalezen op de pagina Onze Corona maatregelen

Ledenvergadering 2021

Eerder was aangekondigd dat de ledenvergadering van 2021 gecombineerd zou worden met deze Inspiratie avond.
Dat gaat echter niet door.
De vergadering wordt gecombineerd met die van 2022.